Marketing kampány cégvezetőknek

Marketing kampány cégvezetőknek

Facebook oldal kezelés

2017. június 10. - Scherzer Marcell

Helyetted posztolok, Te meg vezeted a céged. Jól hangzik? Elmondom, miért éri meg Neked...

 

 

Kevesebb teher

Valakinek könnyen jön a Facebook posztok írása, míg mások megszenvednek vele. Én digitális bennszülött vagyok, ebben nőttem fel. Könnyen írok szöveget, az ország egyik legnagyobb gazdasági portálján is állandó szerző vagyok (Minner.hu). 

Tapasztalat

Naponta írok posztokat, ezért nem esik nehezemre eredményes szövegeket írni. Ebben a naptári évben már 8 Facebook oldalt kezeltem (ennek a nagy részét még most is csinálom), ezt úgy egyébként hogy január-február kimaradt személyes okok miatt. 

Nem kell alkalmazott

Azért ne vegyél fel alkalmazottat "marketinges" pozícióra mert nem tudod megfizetni. Elmagyarázom: Ha felveszel egy marketingest, akkor attól a hirdetési feladatoktól a posztokon át a szövegíráson keresztül a grafikai munkákig mindent elvárnál. Egy ilyen ember nagyjából nettó 4-500 ezer lenne havonta, és még így is kérdéses vajon miért nem saját vállalkozásban nyomja. 

Lesznek olyan dolgok ezek közül amiket Te is meg tudsz csinálni, a posztokat pedig rám bízhatod. 

Mit kell tenned? 

Írd be ide a telefonszámod és a neved, én pedig felhívlak a következő 2 munkanap valamelyikén. 

 

Készítsünk posztokat a vállalkozásodnak...

Jelentkezz, és beszélünk róla telefonon!

Marketing by

 

süti beállítások módosítása